torstai 10. toukokuuta 2012

Rakastan, rakastat, rakastamme. Harmi ettemme toisiamme.





Pojat ovat kuin vessoja, aina varattuja tai täynnä paskaa.


Sä et vitus kävele pois. Et astu ulos mun elämästä kaikkien niitten keskustelujen jälkeen. Sovitaa sitte vaikka niin, että sulle ne ei tarkoittanu samaa ku mulle, mut sä ET KÄVELE luotani pois. 



' Anteeks kulta <3 ' & ' Öit love you <3 ' - Well that doesn't mean a shit to you. Mut mulle tarkottaa. Ja mulle ei sanota asioita jos ei niitä tarkoiteta. Ja vaikka kuinka tappava halu mulla on juosta sun oves taakse, sulkee maailma ulos , katsoa sua silmii ja sanoo noi samat asiat. Ainoo ero, tarkottaisin niitä. Mutta kun ei, käsi vakaana, huolimatta liekistä, pää kylmänä huolimatta kusipäisist miehistä. Kyllä pidän pokkani täl kertaa. En alistu.




Niin vähän luoteja, niin paljon kusipäitä. 



I'm on my way down now, and I like to take you with me.



Olen täällä, olen vapaa, tähdet kiertää samaa rataa.



Mut angsti siksee,  Suomi vei , 7-1 ! <3 Hienoooo pojat (; 



En paljoo tajunnu, mut vitun seksikäs laji on joo , pakkohan se on myöntää (; Saattaa johtuu siit et tunnen nii monii lätkäpelaajii.  Kenties pakkomielle? Riippuvainen? 



Mut se ois sit Suomi - Kanada huomen , saa nähä .. mut pää pystys kohti MM-voittoo :) ! 









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti