perjantai 4. toukokuuta 2012

Olen vapaa ja mukana tuulen. Saan kulkea rajalla ajattomuuden.


Lista hienoist biiseist täl hetkel (: EI OO JÄRJESTYKSES ! 







Tää on NIIN HIENO BIISI , oon kuunnellu jotai 5 kertaa peräkkäi ja rakastuin.





Kunpa vaa tajuisin noi sanat. Mut toi on nii hieno video & kiva melodia , en voinu jättää tätä pois.




Tää Kina Grannis on tääl vaa sen takii et toi muistuttaa yhest jätkäst .. tai .. no nii.



Greasen on ny pakko olla jokaises listas. Toi on hei jotai ainutlaatust. 





Tää jotai niiin hienoo , saa mut hyvälle tuulelle. Vaik on se Tina Turnerin versioki hieno, mut jotenki toi Beyoncen on enemmä nykyaikane.





 

Olly Murs on muuten vaa nii helvetin syötävä , nii tää on tällane ilonen biisi, joka vois hienosti ajoittaa kesää. Tai.. nii , sopis varmaa kesää. Ainaki kuvittelisin niin.



No Usherin laitoin tänne sen takii, et 1) Toi video on niin helvetin hieno. 2) Jotenki noi kaikki siniset sävyt machaa hyvin toho tunnelmaan. Ja muutenki rakastan näit sanoi, „We made a mess what used to be love”






Tää on vaa nii tunnelma biisi, muistuttaa kans kesäst ! 




Tol Eppu Normaalin biisil on niiiiin kauheesti tunnearvoo. Toi biisi jotenki tarkottaa mulle niin paljon. Syistä nyt en kerro, mut sanotaanko näi et tää biisi on jotai erikoist. Jotain ainutlaatust.






          Ja sit täs on näit vähä randomeit, joit oon raiskannu aivan hirveesti.
          Mut joil ei oo sinäänsä mitään tarinaa mun elämäs. Ne vaan on, pakkomielteit.


                                                                                                                              





Et voi tietää miehen millast olla nainen,

                                                                       Mut pyri olee rakkauden ammattilainen.

- Juno








Joo tota , tos oli nyt toi lista biiseist mitkä on nyt läheisii mulle. Tai no mitä kuuntelen. Oon ajatellu tehä jo tosi pitkäää tollast, mut en vaa oo jaksanu ( itseasias en oo osannu, älysin vast nyt miten noit youtube linkkei pystyy ees lisää tänne, oon ninja.)


Mut siis, mitä oon saanu aikaa tänää ; 

1) chillailtii tänää Omenas, ft Emilia & Leksa & Pietsu.
2) Sen jälkee olin Lauran kans, ja sain kännyn silt lainaks, 0443200311, siitä vaa soittelee (;
3) Kävin Nikin kaa ' pyöräilemäs ' :D
4) Kävin kattoo miten tää mun sairastava voi, meidän piti puhuu '' pari minuuttia '' , mut se venyki sit yli tunniks :D . Mut Roosan kans on nii kiva puhuu ku seki on tollane filosofi (; Pitäiskö perustaa bisnes samantien?
5) Puhuin Metsän kans jotai tunnin puhelimes, varmaa maailman randomeist aiheist ever?
6) Ehin viel panostaa blogiinki ! Pieta venaa iha innoissaa ;)

On toi nyt ihan pantava päivä. :D



Hahahahah, tää on tosi kiehtova. Oli pakko saada se tänne.



En löydä tarpeeks sanoi tolle kauneudelle. Toi on oikeesti varmaan yks kauneimmist maailman otuksist mitä oon nähny. Mul vaa loppuu sanat tän tytön kohdalt. ( Löysin tän blogist, tän kuvan, mut ku.. en voinu vastustaa kiusausta. ) Tää on siis aivan älyttömän SANOINKUVAAMATON.





2 kommenttia:

  1. girl you got some writing skills too! :o mut siis ASIAA toi grease (;

    VastaaPoista