lauantai 12. toukokuuta 2012

I crave a love so deep the ocean would be jealous.


Nyt mä kuljen sun ovea kohti,
En tunne sua yhtään, koko kehoni pohtii,
Mitä jos tää on hirveä virhe,
Ja rakastun helvetisti?


Jos mun pokka pettää, on se hän.
Tai jos paniikki iskee ees vähän,
Jos mun pokka pettää, on se hän.
Tai mun sydämeni jättää mut tähän.





Pelkään että saat minut tuntemaan,
Se ei sovi mun pirtaan.
Pelkään että saat minut tuntemaan,
Se ei sovi mun iltaan,
Ennemmin sekoillaan.




Täällä pyörii pieni piiri,
Mäkin oon tunnettu tuuliviiri.
Joskus mä tahdon saada ton jätkän,
Ja sitten tahdon taas unohtaa sen.




Taas pelti paljaan, pelti kii.
Jos viel paita pääl, heitä se helvettiin.


Tän ei ollu tarkotus olla edes dissi, mut et pääsis tälle tasolle edes hissil.



5-3 ? 



Eilinen peli meniki vähä perseellee  ..  
mut hei leuka ylös , ei olla hävitty viel mitää,
tsemppiä ! 





Vaik löytyy suklaat, mitalii en kulta kääreistä,
pelataan vaa voitoist eikä luovutetuist lähdöistä.
Kyl se aurinko viel tännekki joskus paistaa,
en oo nähny noi montaa hymyilevää suomalaista ! 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti