perjantai 1. kesäkuuta 2012

We don't even need any music, cause we make the beat when we are moving.

" I'll fight my corner,
  Maybe tonight I'll call ya,
  After my blood turns into alcohol.
  Give me love like never before,
  cause lately I've been craving more. "




I promise you, 
I'm always there,
When your heart is filled with sorrow and despair,
I'll carry you, 
When you need a friend, 
You'll find my footprints in the sand.



”You give me miles and miles of mountains,
And i'll ask for the sea.
Don't drag my love around volcanoes, melt me down „



Hey, oon tosi tunteellisel pääl taas tänää. Itkin niinku oikeesti, Leona Lewiksen - Footprints  In The Sand'lle, ei näin. Mut se on ihan sairaan hyvä.. en jotenki pystyny pysäyttää tota mun tunteiden vuodatust. Ja aion kans itkee huomen. 



Ku yks asia on se, et ysit lähtee ( en sielt henkilökohtasesti paljoo ketää tunnekkaa, mut joitai kummiski, ja sit ku Linda itkee ysien puolest nii seki saa mut itkee ). 


Toinen juttu on se, et oon ihan salee varma et siit esityksest tulee ihan sairaan hieno.. Siit ysien kevätkonsertist. Ja jos se kerran on kaunis nii mä itken. Koska itken kaikelle mikä on kaunista. Tai ainakin kuulostaa siltä. Ja jos oon huomennaki näin itkualtis kaikelle niinku tänään, nii kyllä helvetissä itken itteni nestehukkaan. Ihan ilman syytä. Pilaan mun meikit vaan huvikseen. 



Kaikki on tosi innoissaan kesälomast ja lähtee juhlimaan sitä sitten päättäreiden jälkeen. Mut totuushan on, että vaikka kuinka vihaisit koulua, tulee sitä kesälomalla silti ikävä. En nää ihmisiä enää niin usein, kaikki matkustelee jonnekkin. Ei Klaaraa. Well that sucks. Joka tapaukses, kesäl on aikaa sit tehä uusia muistoja, tutustua uusiin ihmisiin ja kokea uusia seikkailuja. Kesän vietto aloitetaa silti tosi hyvännäkösenä, nimittäin Niki on huomen aamun tulos tekee mulle ihanan kampauksen ja meikit. Päättärimekko olikin sitten jo tossa edellisessä postauksessa, siitä vaa puuttu kengät ja tiara. En itekkään tiiä miks panostetaa näi paljon seiskan päättäreihin, mut oon tosi innostunu. Kesän viettoon iloisin mielin! I suppose.





Todistuksesta toivottavasti tulee ihan hyvä, mut kai on varauduttava pettymyksiinki. 
Petteriä ei varmasti tule ikävä, mut Klaaraa tulee ja Joonast & Merklee ja kai sitä Maraaki ( R.I.P kiharat ) . 



Haha, kyllä. Ylitin tänään itteni. Uskalsin antaa  Joonaksen kyytsää mut himaa, mut siit tuliki sit paljon pidempi reissu ku vaa himaa. Itseasias iha eri suuntaa, but I liked it. Tuo mun seikkailuhimoisen pelottoman persoonan esille. 77 km/h on aika paljon? 


Tungetaan tääki Joonaksen iloks tänne; 


Oon rauhottunu mun pari päivää sitten olleesta paniikki - hyperventilointi kohtauksesta. En hermoile enää niin paljon. So chill, like a turtle. I'll be fine. You'll see.


Mut taidan mennä nukkuu, et saisin huomen itteni raahattuu sängystä suihkuu ennen ku niki tulee kasin jälkee kolkuttaa mun ovelle (: Öitä ! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti