tiistai 12. kesäkuuta 2012

Let my eyes, without expiring. Gaze awhile, without admiring.


Mut on tehty särkyväksi, 
päivä päivält herkemmäksi.
Kokeneet silmät, katkerasti valehtelen,
Ehin jättää hyvästit ennen kuin ajattelen.
- Stella 




Heeej, tos on Lucky & Gabriel ( Pumppis ) (: 



Heej (: Pääsin nyt 10 minuutiks kirjottelemaan tätä mun blogia. Eli siis, ollaa oltu tääl Roosan mökil, pidetty hauskaa & hoitanu hevosia (:  Oon kuvaillu Roosan järkkäril aivan suunnattomasti ja nautin siitä ! 
Reissu alko sillee et meitsi onnistu istuu ampiaisen päälle pidätellen kivunhuutoja, sain jopa Pumppiksen astumaan mun varpaan päälle, mut siitä ei kovin haittaa ollu, mul on teräsvarpaat. Sit onnistuin hävittämään mun puhelimen ruohikkoo, ku se oli tippunu sillo ku oltii kärryilemäs. Mut onneks se sit löyty aika nopeesti (: Sit kuvasin Roosaa ku se ridas Somal & juoksutettii Emmaa ja Eemeliä. Meitsi on tekniikan ihmelapsi, sain jopa netin toimimaan täs konees. Illalla ehdittii jopa käydä kuvailemas (: 








Sit eilen heräiltii joskus 12 aikaa, käytii opettaa jotai nuorempaa tyttöä, ku se ridas Somal. Sen jälkee otettii pyörät, ja lähettii pyöräilee kauppaan päi. Siit tuli sit pitempi reissu, ku edestakas matkaa on 20 km. Oon niin ylpee ittestäni! Tällä kunnolla 20 km pyöräl ei oo mikää piece of cake. Mut sielt kaupast tuli ostettuu sit vähä mässyy ja muut mukavaa. Takasin tultua suoraa tietä laiturille ja heti uimaan ! Vesi on aika viileetä, mut 20 km pyöräilyreissun jälkee tuntuu kohtuulliselta palkinnolta. Sitte liikutettii taas Eemeli & Emma + uitettiin ne. Kelaa alemmas nii näät kuvia siitäki reissusta (:  + Pyöräiltii joskus kahdeksan mais viel 6 km, ku piti käydä kärryilemäs Pumppiksen kaa. Se on sulonen poni. (:  Biletettii sit yöllä ft Ed Sheeran :D  Mut Roosa sammuki sit vähä aikasemmi ku minä.







Pitää mennä nyt (: Oon muutenki myöhäs ku lupasin Roosalle et oon kentäl 13.45 ja kello on jo nyt 13.51 ! Hups (:  Kirjoittelen sitten ehkä huomenna tai illalla lisää (:

// jatkoa tälle postaukselle :D Täs on sit noita sunnuntain taiteellisia kuvia (:












Niin, siis mut on syöty kokonaan. Ku totesin, et oon saanu tänään kuvailemalla ihan hyvän saaliin, oon tyytyväinen ja ylpee, nii Roosa totes et mä oon saalis hyttysille. Uskokaa pois, kentälle meno shortseis ei oo mitää hupia. Vaikka sataa kaatamalla, hyttyset ei anna periks. Toi ininä on tehny must henkisesti vammasen. Kuulen ininää vaik niit ei ees ois läheisyydes. Tarvittaisiin pakkopaitaa(ko)  ?


Mutta muuten tääl on ihanat maisemat, raikas ilma ja tosi vihreetä!
Kirkkaat värit ja muutenki tosi rauhoittavaa (:  


Heti ku Roosa lataa nää tän päivän kuvat koneelle, niin voin laittaa tositosi vihreit kuvii. Mun blogist tulee vihertävä! 


// 17.53 ;  nonii, täs taas jatkoo tälle blogille :D Roosa latas nää viherkuvat konelle nii niitä lisäilen (; 











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti