sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Jos se ei tapa, niin se todellakin hajottaa.


Moi, mitä kuuluu? 
Pitkäst aikaa, tuntuu silt et jotai puuttuu.
Sä oot ainoo jolle pystyn puhuu,
oot ainoo joka pystyy vaikuttaa muhun.


Hiljaisuus tai sanat mitä sanot, ne halkasee mut kahtiin.
Ne saa mun sydämen lyömää samaa aikaa eri tahtii. 
Pyydän sua juoksemaan karkuun, 
älä kato taakses tai turvaudu jarruun.
Kaua venattu eikä muututa mikskää,
 oon eritaval hyvä, munkaltast et löydä mistää.



Juoda loputtomiin,
 voin tyhjyyteen nimees huutaa taas,
toivoo et joskus voisin elää sut uudestaa.
Viimeisen kerran jaksan taistella viel susta,
ne huutaa se on vaa voimien kulutusta.
Illan tullen löydän itteni taas pohtimasta,
  Miks oot täällä, vaik en estä sua juoksemasta.

@ Stella 


Mä olen yksin, kesäisin talvisin ja syksyisin, 
Pimeinä iltoina, yksinäisyys ei tunnu siunaukselta.
Pyrin olee ees itsenäinen ja alkuperäinen,
tarvii kai omaa rauhaa jokaikinen laumaeläin.


Nii eli tää hiihtolomaviikko on menny iha mukavasti. 
Maanantaina tääl oli sukulaisii juhlimas mun synttäreit. 
Pakotin Markuksen mun kaa samaa kuvaa.


Tiistaina oli aamul spirometria ja kävin salil siin iltapäiväl. 
Olin 2 tuntii salin puolel ja tunnin zumbassa. 


 Keskiviikkona oli siis mun 15-v synttärit ja kiitän kaikkii jotka toivotti onnee! 
Olin myös keskiviikkona salilla 2 tuntii ja iltapäivällä menin stadii Merilinin luo. 


Torstaina käytii syömässä keskustassa ja juhlittii siellä kummanki synttäreitä! 
Torstaista olis kuvii mutta en jaksa ladata niitä koneelle. 
Perjantaina niki oli meillä yötä ja onnistuttii tekee yöllä hyytelöö. 


Lauantai aamulla kävin salillä,  
ilta meni sitten vähän villimmissä merkityksissä, 
kiitti kaikille oli kiva ilta! Ainaki osittai. 


bye ' 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti